Saturday, 8 April 2017

Mina tankar är i Stockholm...

Jag är skakad. Och ledsen. Jag är också perplex. Jag kan inte tro om vad hände i Stockholm idag. Det är... Jag vet inte. Jag har inte några ord. Jag kan bara säga då mina tankar är i Stockholm och i Sverige just nu. De har varit där liksom helt kväll efter hörde jag nyheter cirka 4-5 pm (Finland).

Jag vill säga mer men jag vet inte vad jag kan säga. Om du är i Stockholm, hoppas jag att du är okej.

***

I'm shocked. And sad. I'm also confused. I can't believe what happened today in Stockholm. It's... I don't know. I have no words. All I can say is that my thoughts are in Stockholm and Sweden right now. They have been there for almost the whole evening after I heard the news approximately at 4-5 pm (Finland).

I want to say more but I don't know what to say. If you're in Stockholm, I hope you're okay.

Image result for swedish flag
Foto från Wikipedia / Photo from Wikipedia

No comments:

Post a Comment